صحبت های مظلومی بعد از باخت

صحبت های مظلومی بعد از باخت




 

 


صحبت های مظلومی بعد از باخت


تاریخ : چهارشنبه ،
31 فروردین 1390

سرمربي استقلال گفت: جمشيديان، زنيدپور و غلامي در ليست من جايي ندارند چرا که در اين پست‌ها بازيکنان خوبي داريم.


پرويز مظلومي در گفت و‌ گو با سايت رسمي باشگاه استقلال صحبت هاي زير را انجام داده است:

* در مورد شکست استقلال مقابل پاختاکور در بازي برگشت صحبت کنيد؟
ما بازي بسيار خوبي انجام داديم اما موقعيت‌هايي که داشتيم گل نشد تا نتيجه را به حريف واگذار کنيم. معتقدم مي‌توانستيم با اختلاف دو گل نيمه اول را با موفقيت پشت‌سر بگذاريم اما گلي که در اين نيمه دريافت کرديم شيرازه تيم را به هم ريخت. با اين حال با تمرکز لازم توانستيم بازي را به تساوي بکشانيم. براي نيمه دوم بارها به بازيکنانم گفتم که نتيجه را حفظ کنيد اما روي اشتباهات فردي بازيکنان گل خورديم و متحمل شکست شديم.

* حنيف عمران‌زاده هم در دقايق پاياني اين بازي اخراج شد؟
حنيف عمران‌زاده را بابت اين موضوع جريمه مي‌کنم. الان سه بازي پشت‌ هم است که بازيکنان ما در دقايق پاياني و از دقيقه 85 به بعد اخراج مي‌شوند. با اين بازيکنان برخورد مي‌کنم تا ديگر چنين اتفاقاتي را شاهد نباشيم.

* سرمربي پاختاکور در نشست خبري بعد از بازي گفته بود که استقلال در اين بازي فوق‌العاده بود. در اين مورد صحبت مي‌کنيد؟
بدترين روزهاي زندگي من مواقعي است که تيمم در دقيقه آخر بازي گل بخورد و وقت جبران نداشته باشم. بايد در تمرين در مورد اين با بازيکنانم صحبت کنم تا در‌آينده ديگر شاهد چنين اتفاقاتي و گل خوردن در دقايق پاياني نباشيم.

* با وجود اين شرايط وضعيت استقلال را در ادامه بازي‌هاي ليگ قهرمانان آسيا چطور ارزيابي مي‌کنيد؟
اگر بچه‌ها کمي همت کنند و با تمرکز لازم به ميدان بروند مي‌توانيم در دو ديدار باقي مانده پيروز شويم و از اين مرحله صعود کنيم.

* محسن يوسفي در مصاحبه‌اي نسبت به نيمکت‌نشيني‌اش صحبت‌هايي را مطرح کرده و اظهار داشته اين مسئله فني نيست. در اين مورد چه صحبتي داريد؟
در مورد اين موضوع من با خود يوسفي صحبت کردم اين مسائل هم بين سرمربي و بازيکن است اما واقعا از برخي دوستان مطبوعاتي گله‌مند هستم که مطالب فني‌ مي‌نويسند که درست نيست. به من بگوييد شما اگر سرمربي استقلال بوديد از بين هوار ملامحمد و محسن يوسفي کداميک را به زمين مي‌فرستاديد؟

* وضعيت فيليپ دسوزا چه شد؟
من او را در اختيار باشگاه قرار دادم تا در موردش تصميم‌گيري کند. بازيکن بايد بداند در مقطعي ممکن است نيمکت‌نشين شود و بايد جنبه اين تصميم‌ها را داشته باشد.

* شنبه به مصاف صنعت نفت مي‌رويد. در مورد اين بازي صحبت کنيد.
بازي سختي پيش‌رو داريم ضمن اينکه فرصت کمي هم براي آماده شدن براي اين بازي داريم. با اين حال بايد اين تيم را شکست دهيم تا در کورس تيم‌هاي صدرنشين بمانيم.

* در شرايطي که فصل رو به اتمام است صحبت از حضور بازيکناني در تيم شما مطرح مي‌شود که براي فصل بعد با آنها صحبت کرده‌ايد. بازيکناني از جمله غلامي، زنيدپور و جمشيديان.
همه اينها گمانه‌زني‌هايي است که مطرح مي‌شود و از باشگاه استقلال هيچ تماسي با اين بازيکنان گرفته نشده است. من با آقاي فتح‌الله‌زاده هماهنگ کرده‌ام و براي فصل آينده دو بازيکن داخلي جذب خواهيم کرد. همه اين شايعات را تکذيب مي‌کنم و در پست‌هاي بازيکناني که نام برديد ما بازيکنان خوبي داريم. ضمن اينکه هيچکدام از اين سه بازيکن در ليست مورد نظر من جايي ندارند.

* صحبت پاياني؟
به هواداران قول مي‌دهم استقلال در ادامه بازي‌ها موفق ظاهر خواهد شد و نتايج دلخواه آنها را کسب خواهد کرد.



کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه استقلال ، نتیجه بازی استقلال ، روزنامه استقلال ، سایت خبر ورزشی , فرهاد مجیدی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل